domingo, 13 de xaneiro de 2013

Os meus amigos coloridos


OS MEUS AMIGOS COLORIDOS from Escola Aquilino Ribeiro on Vimeo.

 Tenho um amigo que se chama Cássio
Ele tem pele cor de chocolate
Tenho uma amiga que se chama Teresa
Ela tem pele cor de laranja
Tenho outra amiga que se chama Ana
Ela tem pele cor de leite
Todas as cores são as cores da pele
E os meus amigos sabem-me a mel 



Escola Aquilino Ribeiro (Portugal) é unha das Escolas que participan no proxecto "Poemas do mundo" no 60º Aniversario das Escolas Unesco.  Na súa páxina web podes ver máis datos. Noraboa polo traballo e tamén por ser o 1º poema do proxecto na lingua portuguesa.

1 comentario:

  1. Em nome da Escola E.B.2,3/S Aquilino Ribeiro, envio um abraço a todos os colegas professores que com os seus alunos partilham a construção de um projeto tão grande como o "Poemas do Mundo"!
    Lindíssimo e emotivo o que tenho visto por aqui...
    Parabéns a todos!

    ResponderEliminar